جدیدترین تکنولوژی سیستم های نظارتی دوربین مداربسته

1402/09/18 تعداد بازدید: 210
print
  • linkedin
  • google plus
  • facebook
  • twitter
جدیدترین تکنولوژی سیستم های نظارتی دوربین مداربسته

رشد در بخش های علم و فناوری، ما را وارد عصر دیجیتال پیشرفت های راهگشا در همه زمینه ها و بخش ها کرده است. صنعت نظارت با هوش مصنوعی و نرم افزار یادگیری ماشینی که سیستم های دوربین مدار بسته مدرن را برای باز کردن ویژگی های نوآورانه توانمند می سازد، از این تکامل سریع مستثنی نیست. نظارت تصویری هوشمند با تجزیه و تحلیل تصویری پیشرفته منجر به افزایش نصب دوربین ها در فضاهای اداری و منازل شده است زیرا با این پیشرفت ها نیاز به نظارت مداوم بر فیدهای ویدیویی برطرف شده است. در اینجا چند دیدگاه در مورد پیشرفت ه

 رشد در بخش‌های علم و فناوری، ما را وارد عصر دیجیتال پیشرفت‌های راهگشا در همه زمینه‌ها و بخش‌ها کرده است. صنعت نظارت با هوش مصنوعی و نرم‌افزار یادگیری ماشینی که سیستم‌های دوربین مدار بسته مدرن را برای باز کردن ویژگی‌های نوآورانه توانمند می‌سازد، از این تکامل سریع مستثنی نیست. نظارت تصویری هوشمند با تجزیه و تحلیل تصویری پیشرفته منجر به افزایش نصب دوربین ها در فضاهای اداری و منازل شده است زیرا با این پیشرفت ها نیاز به نظارت مداوم بر فیدهای ویدیویی برطرف شده است. در اینجا چند دیدگاه در مورد پیشرفت های اخیر در سیستم های نظارت دوربین مدار بسته وجود دارد که باید منتظر آنها باشیم.

 
پیشرفت‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی منجر به پیشرفت‌های گسترده در دقت فناوری نظارت تصویری و در عین حال کاهش هزینه‌های ساخت آنها شده است. اتخاذ سیستم های یادگیری عمیق با یادگیری عمیق و بینش کامپیوتری منجر به توسعه سیستم های بسیار کارآمدی شده است که به حداقل نظارت انسانی نیاز دارند و ارزش تجاری آن را بالاتر می برد.
 
در زیر به چند روند مدرن در سیستم های دوربین مداربسته اشاره می شود.
 
1. ادغام سیستم های هوش مصنوعی Edge:
سیستم‌های نظارت شامل اجزای متعددی هستند که در مناطق پیرامونی سیستم، دور از واحد پردازش مرکزی قرار می‌گیرند که منجر به تاخیر زمانی در تولید پاسخ‌های مناسب می‌شود. فناوری Edge بر اساس فرآیند نزدیک‌تر کردن سیستم‌های پردازشی به واحدهای جانبی است تا نرخ پاسخ آنها را بهبود بخشد و امکان تجزیه و تحلیل بلادرنگ فیدهای ویدیویی را بدون صرف تلاش‌های انسانی فراهم کند.
 
2. راه حل های کم/بدون تماس:
همه‌گیری کووید با یافتن راه‌حل‌های نوآورانه برای ایجاد راه‌حل‌های کم/بدون تماس برای نصب در مکان‌های تجمع و شرکت‌هایی که کارمندان خود را به فضاهای اداری بازمی‌گردانند، باعث پیشرفت در زمینه نظارت دوربین‌های مداربسته شده است. این راه‌حل‌های تماس کم به افراد با تجزیه و تحلیل دمای بدنشان برای غربالگری کووید-۱۹ و سایر بیماری‌ها کمک می‌کند و به تیم‌های نظارتی اجازه می‌دهد از محیط اطراف و خود در برابر قرار گرفتن در معرض عوامل ایجادکننده محافظت کنند.
 
3. سیستم های ذخیره سازی ابری:
ظهور سیستم‌های ذخیره‌سازی ابری خبر خوبی برای شرکت‌ها و شرکت‌هایی است که برای ذخیره و بررسی فیدهای ویدیویی خود به سیستم‌های ذخیره‌سازی سنتی متکی هستند. دوربین‌های مداربسته مبتنی بر فضای ابری معمولاً به‌عنوان سیستم‌های پلاگین و بازی عرضه می‌شوند که به راحتی نصب می‌شوند و دسترسی از راه دور به فیلم‌های ویدیویی را برای کاربران از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت خوب ارائه می‌کنند. آنها نیاز به نصب اضافی در محل را از بین می برند و امکان دسترسی آسان به فید ویدیو را همیشه فراهم می کنند.
 
4. تجزیه و تحلیل ویدیوی هوشمند و یادگیری ماشین عمیق:
هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی کمک زیادی به توسعه سیستم‌های بسیار دقیقی می‌کنند که می‌توانند به طور مستقیم به رویدادهای مختلفی که در مناطق نظارتی رخ می‌دهند پاسخ دهند. یادگیری ماشینی همراه با بینایی کامپیوتری می‌تواند به بهبود تحقیقات و اعلام هشدارها بر اساس تغییرات در محیط کمک کند.
 
5. امنیت سایبری:
اکثر خریداران از ذخیره فیدهای ویدئویی خود در پلتفرم های ذخیره سازی دیجیتالی نگران هستند زیرا از حملات مجازی می ترسند که می تواند منجر به از دست دادن اطلاعات حساس برای هکرها شود. سیستم‌های امنیتی پیشرفته با دروازه‌های قدرتمندی توسعه یافته‌اند که از نشت اطلاعات حساس از سیستم‌های ذخیره‌سازی سایبری جلوگیری می‌کنند و حس امنیت و آرامش را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
 
6. یکپارچه سازی انرژی خورشیدی:
دوربین‌های مداربسته که از سیستم‌های خورشیدی تغذیه می‌کنند، باتری‌های پشتیبان عالی را برای سیستم‌های نظارتی فراهم می‌کنند و از هرگونه از دست دادن محتوای ویدیویی در زمان قطع برق یا حملات برنامه‌ریزی‌شده جلوگیری می‌کنند. همچنین میزان انرژی الکتریکی مصرف شده برای سیستم های نظارتی را کاهش می دهد، که کمک زیادی به مجتمع های اداری در مقیاس بزرگ و مناطق ذخیره سازی که در آن چندین دوربین نصب شده است، می کند.
 
7. ارتباط با دوربین:
دوربین‌های مداربسته تکامل یافته‌اند تا به‌عنوان کانال‌های ارتباطی عمل کنند که به تیم‌های نظارتی اجازه می‌دهد از طریق پورتال‌ها با مردم ارتباط برقرار کنند. ویژگی‌های ارتباط دو طرفه و کنترل صوتی سیستم‌های داخل دوربین به همراه مدیریت کاملاً هندزفری سیستم‌های نظارت، عملکرد سیستم‌های نظارتی را برای کاربران ساده کرده است.
 
نتیجه
دوربین‌های مداربسته در چند سال اخیر رشد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند تا کاربران بیشتری را جذب کنند که از پایگاه‌های مصرف‌کننده معمولی به مراتع وسیع‌تر تنوع می‌دهند. ضروری است که ما این نوآوری های مدرن را درک کنیم تا مناسب ترین سیستم های نظارتی را برای نیازهای خود شناسایی کنیم. روز به روز افراد بیشتری در حال نصب سیستم های نظارتی در منازل و فضاهای اداری خود هستند تا محیطی امن برای پیشرفت و رشد خود ایجاد کنند و شرکت های تولید کننده دوربین های مداربسته به نیازهای مختلف مردم توجه کرده اند زیرا نسخه های اقتصادی مدرن دوربین های مداربسته را با قیمت های منعطف عرضه می کنند.
 
علم و فناوری کیفیت زندگی ما را بسیار بهبود بخشیده است و هر فعالیتی را که انجام می دهیم ساده کرده است. یک محیط امن ضروری است که به ما امکان می دهد در آرامش کار کنیم و رشد کنیم و سیستم های نظارتی خودپشتیبانی به ما در دستیابی به این هدف کمک می کنند. سیستم دوربین ایده‌آل را برای نیازهای خود با ویژگی‌هایی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد را در www.ipaskala.com پیدا کنید و در دنیایی امن و مطمئن زندگی کنید.
مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشند.
 
 

نظرات:

loader